Vremea data peste cap si MiniPauza

_____Incep sa observ ca se cam schimba vremea asta foarte mult intr-un mod total sucit. In primul rand in decembrie asta nu a nins aproape deloc, adica ma asteptam ca de craciun sa fie ninsoare ca in fiecare iarna. NU a fost nici macar fulguiala. In luna in care deobicei era ger si pic de precipitatii (cea mai seaca luna) vad ca ba ploua (acum vreo 2 saptamani) ba ninge (de cateva zile). Pe langa asta ma mai astept si la o primavara cu mult ger si multa zapada ca vad ca e la moda ca in loc de ger sa fie soare , si in loc de inflorirea pomilor sa fie crengi pline de turturi si sapada multa.
_____Cu ce ne afecteaza pe noi astia din Bucuresti zapada asta? Pai nu prea imi dau seama ce poate sa afecteze o simpla ninsoare ? Cum poate sa faca asa mare aglomeratie cand soseaua nu e deloc incurcata de vreme, si se poate circula bine? Pai am stat si am filosofat la chestia asta si : Lumea nu se mai chinuie sa stea prin frig in asteptarea troleului si prefera masinile, chiar daca e cam scumpa benzina, asa ies pe strada ''baieti'' care nu au mai condus de mult , si incurca circulatia din simpla comoditate sa nu stea in frig afara. Asa cred io cel putin, ca o mica mocirla nu poate sa faca drumul impracticabil, acelasi lucru intamplandu-se si pe timp de ploaie.
_____In week-end a fost mai frumos, si ne-a dat o mica speranta ca vine primavara, insa imediat dupaai s-a pus din nou frigul, iar in seara asta daca o fi iesit cineva pe afara sigur a murit de frig indiferent de cum era imbracat. Cred ca era de mult pe minus.Din ce am vazut pe la TV se incalzeste numai ca foarte incet si fara mari progrese. Sper sa nu mai intalnesc inca o ninsoare deaia abundenta la mijlocul lui martie cand deja era cald si cand pomii erau deja verzi ca e total aiurea.
_____Am cam inceput tot mai des sa mai intru si pe blog sa mai scriu vreo vrajeala din multe ale mele. Deschid PC in fiecare zi dar stau foarte putin. Sper sa revin cu multe idei in fiecare zi si sa nu mai bag si eu vreo postare la 3-4 zile ca e cam nasol si imi pierd din rabdarea fanilor, aia vreo 10-11 pe care ii am mereu. Pauza asta mica sper sa nu se mai repete ,desi, deja imi fac planuri pentru zilele frumoase care vor urma, in ele incluzandu-se si ceva miscare, un sport ceva, ca am cam vegetat in perioada asta. E adevarat , am avut examene si apoi am avut parte de ceva miscare in vacanta care a fost cam acum 2 saptamani, dar de atunci nu prea am mai facut nimic, asa ca regret ca nu mi-am incheiat zilele cu o postare. Inca o data mai spun: sper sa imi programez mai bine timpul liber ca sa am timp de toate ;)
Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.