I`m back , I`m BAD

______Am revenit in cele din urma. Cam scurta vacanta asta, si ranile de pana acum , deabia au inceput sa se vindece . Stai asa , ca o sa inceapa sa se faca altele noi, am revenit desigur , in cusca cu lei - Bucurestiul. Am fost la munte vreo 4 zile si am jucat fotbal mult, am mancat mai mult si sunt gata sa fac fata acestei luni jaf (februarie) si sa ajung in primavara bine si mai ales la facultate sa ma apuc naibii de invatat, sa nu mai am experienta neplacuta sa ma apuc de invatat cu 2 saptamani (mai precis 2 zile) inainte de examene. De data asta invat, sa le trec bine la sfarsitul sezonului, si sa trec si tampeniile de restante care m-au cam secat.
______''I`m BAD''. De ce am ales asta? Nimic foarte special , doar ascultam si io melodia lui Michael. Sau poate sunt mai ''intarit'' acuma. Sunt gata sa infrunt tot ! Razbunarile vin mai tarziu, nu ma razbun acuma, si oricum , razbunarea vine de la sine , nu trebuie sa fac eu nimic, ca intr-un final tot ajung sa ma razbun pe tot ce mi-a facut rau . In sfarsit am energie dupa o perioada mare de seceta. Daca as mai fi stat inca o saptamana eram strong. Acum decat doar bad.
______Dupa cum ma gandeam, ca revenind din vacanta o sa am cate ceva pe cap , uite ca pana la urma nu ma ocolesc micile detalii enervante la inceput de nou sezon. In timpul vacantei am apucat sa strang ceva bani si se pare ca odata cu terminarea relaxarii , incep deja sa vina , sa apara asa dintr-o data datoriile, obligatiile . De ce trebuie sa fie orasul asta asa de insuportabil ? Ca e frumos in general, mereu se misca cate ceva in el, nu doarme niciodata, plus ca nu poti sa il vezi intr-o zi pe tot, ca e imens, si iti ia mult , mai ales daca o ei la pas si nu cu masina. Da intradevar, e prea gri, locuitorii de aici se mananca intre ei pentru a supravietui, cum am zis, cusca cu lei. Aici iti dezvolti simtul supravietuirii, nu in padure, in salbaticie.
Oricum sunt pregatit sa fac fata oricarui eveniment neplacut, pentru cel putin o perioada de cateva luni. Sper sa fie mai multe, ca pana la vacanta urmatoare mai e ceva. Si dupa ea normal, iar examene, dar prevad ca o sa fac fata, nu stiu , am asa un sentiment ca se transforma in bine, pentru o perioada Bucurestiul, si numai pentru mine. In schimb pentru altii o sa fie mai naspa, dar asta e , unii supravietuiesc sunt Bad, sunt lei, iar altii, sunt slabi, sunt mancare pentru lei.
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.