Hai ca e tare ASE-ul asta !

______Stateam si ma gandeam. Sunt la Economie ASE. Bun. Ce ar trebui sa invatam noi aici ? Pai in primul semestru am invatat microeconomie, statistica si altele. Pe semestrul 2 am macroeconomie si inca cateva materii cel putin ciudate dupa parerea mea, pentru ca nu prea au legatura cu ASE-ul si doar putina legatura cu economia si principiile ei. Astfel in partea a 2 a din acest an o sa am Filozofie si Drept . Am ramas cam tamp cand m-am uitat la orar. Tot asa am ramas mai multi azi la seminarul de Drept, unde profa a si remarcat acest lucru. Stateam toti si ne uitam la ea ca la felu 14 , desi nu ne bagase inca in materie, decat cateva chestii ce la vom face pe parcursul acestor cateva luni si cum ar trebui sa abordam noi aceasta materie ( sfaturi cu privire la invatat) dupa cum zicea si ea: sa nu va treziti in ultimele saptamani ca va apucati deabia atunci sa invatati ca o sa fie total aiurea ca o sa aveti multe pe cap si ce o sa faceti voi acolo nu o sa se cheme invatat. Parca profa mi-a adus aminte de ce s-a intamplat in urma cu aproximativ o luna cand deabia iesit din vacanta, cu nici un chef de scoala, sa ma apuc (cica) sa ''invat'' . =)) Vai cat de amuzant e ! Faza nasoala e ca din cauza acestui fapt eu am luat doar jumate din examene ( 3 din 6) si pe alea mai usoare (alea mai grele la vara).
______Aflu de curand ca o sa tinem si noi balul (cred ca e vreo farsa facuta de prof. Huru ''Killer'') si pe langa acest fapt ''minunat'' o sa impartim frateste cu cei de la Economie Agroalimentara si a Mediului (taranii). STRAIGHT FACE : l OAU ! Acum se vede ca suntem economisti adevarati, pe o criza ca asta: suntem oare atat de saraci incat sa facem balul (la inghesuiala) si cu altii ? Parca vad ca o sa stam ca tambrele acolo de cata lume o sa fie : l Ma intreb : oare cum o sa fie organizat , mai ales faza cu mister si miss , care dinter facultati o sa prezinte prima participantii, sau o sa fim iar economisti si ne unim si cu aia de la ''Agricultura'' si facem o singura miss si un singur mister din ambele facultati ? : l SPEECHLESS ! ... Ce-i drept vine primavara si asta mereu inseamna schimbari de clima , de la rece la cald, si ca deobicei creiarasul e afectat. Cred ca acesta e raspunsul cel mai potrivit la aceste ''evenimente'' minunate !
______In rest totul e perfect, Anaida in schimb, il streseaza pe Sebastian in legatura cu o fata , se baga prea mult peste interesele lui. Desi poate ca si ea are dreptate. Hai ca mai intru si pe ''Jurnal" sa mai continui povestea de acolo in alte capitole (chapters) noi. Dar mai incolo :P
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.