Intrebari si Raspunsuri despre mine

1.Cum ma cheama? => Grosu I. Cezar
2.Unde m-am nascut? => Bucuresti
3.Ce inaltime am ? => Nu mai stiu sigur , in clasa a 12-a aveam 1, 85, acum sincer nu prea mai stiu sigur, si nici nu cred ca am mai crescut cu mult.
4.Ce culoare au ochii mei? => In mare albastri. Aproape de pupila sunt putin verzi, pe margine au o aura albastra si in general restul un fel de gri-albastrui.
5.La ce ora obisnuiesc sa ma scol? => In general ma scol dupa soare (in momentul cand intra razele soarelui in camera si o lumineaza destul de bine) ; vara pe la 6 30 iar iarna pentru ca nu am soare pe la 9; vara ma scol dupa soare indiferent la ce ora ma culc.
6.Unde imi place mai mult : munte sau mare? => Munte; de la 1 an si pana la 4 ani am crescut la munte si apoi mai toate vacantele am fost pe acolo. Deci muntele cam ca a doua casa.
7.Ce imi place mai mult : iarna sau vara? => Toamna ca incepe sa se racoreasca dar inca mai poti iesi in tricou pe afara. De ceva timp imi place mai mult vara ca nu mai e mocirla in bucuresti si nu ma imbrac cu o mie de haine.
8.Am vreun viciu? => Nu. Am fumat odata pe la 6 ani Carpati de la un cioban si am crezut ca mor, si de atunci nu am mai pus mana pe tigara. La bautura (o am in sange chestia asta) si imi e putin frica cu efectele ei secundare pentru ca stiu unele cazuri, iar pe tiuca nu mai pun mana ca am baut odata jumate de litru de tuica si am vomat o gramda si nici nu am putut manca nimic a doua zi. A fost ingrozitor. Vin, bere in cantitati cu bun simt. :D
9.Detin recorduri personale? =>Da. La citit detin un record pe care nu l-am mai depasit pana acum. Am citit un roman de 300 de pagini de Verne in 4 zile. Am alergat odata 100m in 13 secunde, record care din pacate nu cred ca o sa mi-l mai dobor vreodata. :( Momentan cred ca ating ''suta'' in vreo 20-25 de secunde. M-am inaltat , am oase grele si musculatura ioc :(
10.Ce mancare imi place? =>Intrebarea asta e cam banala, dar majoritatea intrebarilor le am de la anumite persoane , asa ca trebuie sa raspund si la asta. Am multe feluri si dea lungu timpului mi-am schimbat gusturile. Nu refuz niciodata salata verde facuta neaparat cu lamaie.(nu cu otet) Desi asta nu e fel de mancare.
11.Ce defecte ma caracterizeaza si ma scot mult in evidenta? =>Critic mult de tot. Nu ma pot abtine daca vad un mic defect :D >:) Sunt omul extremelor, si o duc dintr-o extrema in alta, adica ori bine-perfect, ori rau-tragedie.
12.Ce caracteristici ma mai definesc? => Daca mi se ofera ocazia, si se intampla sa particip la un moment comic din partea altor persoane, cele care il declanseaza, nu ezit sa nu fac misto de ele, si de defectele lor. Deasemenea sunt foarte bun maseur si nu cred ca m-a criticat cineva pentru prestatiile mele. Sunt un bun ascultator si de multe ori cred ca dau sfaturi destul de bune. Atunci cand cineva imi spune o problema o analizez foarte bine inainte si e posibil sa il indrum bine. Deobicei o fac extrem de bine si nu am auzit plangeri din cauza sfaturilor mele.
13.Ce hobby-uri am? Pai imi place sa ma uit si sa joc fotbal , imi mai place volei (campion pe scoala in clasa a 11 a), imi place sa alerg si sa fac sport, imi plac jocurile de carti sau table (nu sunt maniac si stiu cand sa ma opresc + ca nu joc pe bani), sa dansez si sa cant(n-am voce) . Ma mai pricep si la pictat, numai ca in ultimul timp nu prea am mai desenat si mi-am cam iesit din mana, dar inainte eram chiar foarte bun. Printre multe alte hobby-uri (pe care momentan nu mi le aduc aminte) imi place sa vorbesc mult, mai ales la telefon. Unii fac abuz de (posibil defectul meu) acest lucru si ma tin mult in telefon.
14.Sunt un om norocos? =>Intrebarea asta e putin cam complicata ca daca stam sa facem comparatie cu aia saraci de pe strada poate ca sunt foarte norocos, dar daca fac comparatie cu alte persoane , poate ca nu sunt chiar asa, dar oricum cred ca norocul il cam facem singuri sau apare asa cand nu ne asteptam mai mult sub forma de surprize. In ultima perioada nu prea am mai avut asa mare noroc, asta in caz ca sa zicem as fi fost mai norocos decat altii.
____Cred ca mai sunt multe intrebari numai ca pana acum la astea am raspuns. Daca o sa mai adun mai multe intrebari poate o sa ami fac o rubrica ca asta. Alta data :P
2 Responses
  1. Creimar Says:

    Uite intrebare si de la mine :D
    De cate ori smotocesti hamsterul pe zi? Asa in medie... Trebuie sa raspunzi sincer e postul tau wtf!!


  2. CheeSu Says:

    stii in general intrebarea originala care circula prin licee era : Mai bei oua ? :)) si stii nu trebuia sa raspunzi cu Da/Nu ,,, raspunsul potrivit era : Din cand in cand ! :)) Intrebarea asta e total aiurea si nici nu pot sa postez vrun raspuns ca astfel as fi lipsit de etica :P Daca e alte intrebari si putin mai serioase :P Apropo tu cand pana mea mai scrii ceva pe blog sau Pretenu` tau ?


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.