Acum in cinematografe

______Au inceput sa iasa filmele pe anul 2009 de vreo cateva saptamani. M-am uitat la multe si am tras unele concluzii. Daca in urma cu ceva ani era la moda actiunea combinata cu fantasticul, basmele , si erau produse multe filme , multe trilogii (Stapanul inelelor I,II,III ;Spiderman I,II,III; StarWars III: Revenge of the sith ; Piratii din Caraibe I,II,III.etc) anul acesta , vad ca predomina filmele realiste, fara fir epic incitant, nici un pic de thriller, si care fac referire (marea majoritate) la viata oamenilor, viata din cadrul familiei, confruntarile oamenilor cu societatea, multa baza pe sentimentele de baza.
______Asa am descoperit din intamplare si curiozitate (la unele filme am fost interesat foarte mult de unii actori pe care ii apreaciam mai mult si pe care nu ii vazusem pana acum jucand impreuna, sau altii care au mai jucat impreuna si care au revenit inca o data pe sticla impreuna). Printre aceste filme se numara: Marley & Me ; Good Dick ; Revolutionary Road.
______Primul e destul de misto, incarcat emotional (recomandat fetelor) si care aduce la lumina viata unui cuplu de americani, ambii jurnalisti, care isi incep relatia odata cu aducerea acasa a unui ''pet'' , un catel , ce va petrece foarte mult timp alaturi de ei si care intr-un final i se intampla ceva ce nu poate fi oprit deloc de mama natura, ceea ce regreta multi care au avut animale de casa si care au tinut extrem de mult la ele, ca intr-un final sa le moara in brate. Owen Wilson si Jennifer Aniston sunt in rolurile principale, doi actori care imi plac extrem de mult si care imi dau impresia ca se potrivesc, cel putin din film asta am dedus.
______Good Dick, l-am vazut aseara, si mi s-a parut putin dramatic, mai ales spre final , ca aduce in lumina unele relatii interfamiliale ce apar adesea in familiile dezbinate. In schimb, la inceput si chiar pe parcurs, are tenta sexuala , ceva dragoste, relatie de cuplu, in general, viata tanarului care crede ca si-a gasit iubirea, si care imparte aceleasi gusturi cu ea in materie de filme de exemplu. Pe parcurs apar si unele faze comice (in opinia mea) si cred ca merita si acesta vazut pentru ca trece foarte lin de la o emotie, la alta.
______Pe ultimul, Revolutionary Road, nu am apucat sa il vad , dar din ce am auzit, are cam aceeasi tema, viata de familie, trairile si sentimentele ce apar si conflictele intre personaje. E de apreciat ca o sa ii revedem jucand impreuna , personajele principale din filmul deja consacrat Titanic, DiCaprio si Winslet. Deasemenea, filmul poate parea plictisitor pentru unii, si fascinant pentru alti, aici depinzand dupa gustul fiecaruia; acest lucru fiiind prezent si in celelte doua filme prezentate de mine.
______Deasemenea am remarcat ca filmele horror sunt din ce in ce mai multe anu asta. Predomina dramele realiste si horror-urile anul asta si cred ca vor mai iesi in continuare multe alte filme in genul asta , cel putin pana la sfarsitul acestui an.
Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.