Oare se schimba definitiv ?

_____Stiu ca pana acum am cam stresat lumea cu postarile mele despre vreme si poate ca nici nu o sa mai apelez la ele dar, azidimineata m-am trezit cu soare in camera :O !!! Ma scol ma uit pe geam... SENIN frateeee !!! <:-P Dupa zilele alea nasoale in care nu am mai vazut cerul de mult timp, insfarsit prind si o zi care sa ma duca cu gandul ca mai avem vreo 3 zile pana la sezonul oficial de primavara , si inca vreo 2 luni pana la sezonul oficial de plaja si balacit in mare. Oricum prin august e buna marea ca e destul de calda.
_____Deasemenea daca stau sa am gandesc mai bine... peste 3 zile mai este o zi asa ... mai importanta pentru nio romanii :D (mai bine zis romancele) Mda deja parca vad: Luni , ma indrept inspre ASE si e mare aglomeratie, forfota stresanta pe strazi, toti vanzatorii neautorizati isi pun mesele in mijlocul trotuarului si incep sa-si faca reclama la obiectele de plastic de 2 lei dar care se vand la suprapret. Desigur o sa zica ca au facut reduceri dar, nu stiu cati se mai duc sa cumpere tampenii dealea, mai ales pe criza asta. In schimb la florarii cred ca o sa fie full, si normal , acolo o sa fie cam scump. Asta e, ce nu facem noi pentru fete , domnisoare si doamne ;)
_____Tocmai acum am deschis geamul si vad ca nu imi este frig deloc, desi e cam dimineata si dupa cateva zile bune de ger, ma asteptam sa fie mai frig. '' Happy times ! '' Daca nu stiti cine zicea replica asta , va recomand sa mai deschideti TV ca o sa il prindeti mereu pe la 11-12 seara pe la HBO pe Borat, in caz ca nu l-ati vazut . Intradevar timpuri misto , si poate cine stie , un cer dasta senin si ceva caldura ne va face sa mai uitam de chestiile astea zilnice care se repeta la infinit si ne plictisesc (serviciul, stirile de la ora5 , criza ,etc)
_____Cat priveste blogul meu, e adevarat luna asta desi am fost mai liber nu am avut timp si chef sa stau pe postari. Inca o data o spun: nu stiu nici eu daca o sa am mereu timp mai ales ca am scoala asta si deja am multe proiecte si teme si mai trebuie sa ma apuc sa invat de pe acum sa nu mai patesc ce am patit semestrul trecut cand m-am apucat in ultimele 2 saptamani. Oricum se semestrul acesta se termina imediat dupa vacanta de Pasti, ceea ce inseamna ca dupa Pasti iar o sa avem vreo 2 saptamani de ''invatat'' si apoi examene. Deci , prin urmare , trebuie de pe acum :( Las putin scoala la o parte si azi ma bucur ( ca si voi sper) de ziua asta frumoasa. PS: Am scris postarea asta asa de dimineata si fara mari probleme si graba pentru ca azi e joi... am liber !!! <:-P
Etichete: | edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    Bucura-te de ziua asta cu soare,de sambata cica iar ninge:(((
    semnat: A:P


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.