Haifaivu` asta... III




______E posibil sa fie cea mai importanta postare de la categoria Funny. De ce ? Pentru ca am in maini o chestie foarte rara: ID de Hi5 al fetei de la Ant 1 care aproape in fiecare dimineata la ora 11 ne TIPA in urechi !!! cu tampeniile ei de castiguri. E o onoare pentru mine sa fac acest lucru si ii multumesc foarte mult colegului Manusa ca mi-a oferit-o , mi-a dat ocazia sa fac misto de ea.
______In primul rand daca considerati ca in randurile de mai jos nu am descris-o destul de mult ,puteti (din pacate) sai vizitati profilul ,(http://adellas.hi5.com/) defapt ea are vreo 3 (faza asta nu am inteles :I ) Asa... sa incepem.
______De fiecare data cand intri pe un cont de hi5 dai de primul text de acolo. ''What is Adela Lupse doing now?'' ''Sunt o fata simpla, dar am dreptul sa fiu Extraordinara.....;) si sunt.....'' Oau ! Raspuns corect. Se vede ca intelege foarte bine engleza. Hai mai intai sa cunoastem cateva date despre ea nu? Sa o cunoastem mai bine. S-a nascut in Oradea si are 20 de ani. La faza asta am ramas cam uimit ,ca dupa cum vedeti din poza , nu prea arata a 20 , mai degraba a 30. Dar fiecare cu aspectul lui nu? Sa nu fim rai. Descoperim ca ''tanara'' noastra e de religie ortodoxa. Oau ! Daca stati si va uitati cateva minute dimineata la ant1 o sa va mirati daca asta e ortodoxa, ca nu prea pare, tipa ca disperata intruna, Satana !!!
______Daca dam mai jos, pe profilul ei, descoperim Favorite TV Shows : ''PREMII FANTASTICE ANTENA 1 ZILNIC 11:00 ADELA LUPSE ''. Mda, se putea sa nu fie asa ceva. Se vede cat de disperata e domnisoara sa isi faca publicitate pe contul de hi5 ca sa mai adune cativa spectatori(fraieri) ca sa o urmareasca sau sa o sune.
_____Dupa ce ii vedem profilul, intram la poze. Aici Dumnezeu cu mila. Nu le inteleg pe astea cu implanturi la varsta de 20, hai sa zicem 21 ca in martie ii face. Pe langa pozele astea, ea mai adauga la ele si niste commenturi ''inteligente'': “nu e vina mea ca arat asa...deeeeeeeee ......;)”, “ehh, privitu gratis ..atinsu costa;)....” (aici am ramas socat: nu se plateste destul de bine la ant1 ?! Pai vad ca fata noastra vrea sa se si vanda, eu asta inteleg din mesajul ei, mai face si cu ochiu(vedeti emoticonu) deci clar.... mare c***a) Mai are un comment bestial : “m am nascut la cererea barbatilor..;)” Off cine io fi zis chestia asta :I ?!
_____Spre final ne putem delecta cu cateva mesaje de la fanii ei, unii de-a dreptu fani, alti mai putin, sau mai bine zis, oameni care s-au saturat de tipete si crize dimineata la TV: Marius commented on Adela Lupse 's profile (2 days ago) “Esti o dulce fata...imi place nonconformismul tau,ai personalitate si inteligenta!Ce sa mai zic ca e...” ;NiCiO commented on Adela Lupse 's profile (3 days ago) “crizatO!!!!!!!...”. Un singur lucru apreciez la fata noastra: nu ii plac manelele. Cum mi-am dat seama? Din urmatorul comment de la un cocalar care pierde noptile in fata pc-ului dand commenturi la toti : View Adela Lupse's comments with Tabardici Jan 17 2:40 AM Tabardici says: buna kiar nustiu dece ai scos melodia dupa profil era super faina mai ales ca o canta Nicolaie guta si este preferata mea ok daca nu iti mai placea asta este eu te pupici si iti urez ozi super ,bay bayReply '' DOAMNEEEE!!!!! Ce analfabeti ! Faza e ca baiatu cocalar e smecher , stie engleza =))) (bay bay) .
Din pacate nu scapam de cocalari dar dam de alta rasa : Pariorii /Jucatorii de barbut care ''lasa'' si ei un comment: Rares says:Posted Dec 30, 2008 3:42 PM cu cartile pe fata ,,,,asa se joaca .... imi place stulul tau ... :P:P ..pup colega ... ;si astia desigur fiind analfabeti (stulul), dar de ce sa fim rai, tasta ''u'' e langa tasta ''i'' si sa zicem ca era grabit, sa parieze in continuare. Mai multe poze pe profilul ei sus mentionat. Nu ma dati in judecata daca va speriati(stop cardiac) Nu sunt eu de vina, a si era sa uit: AP Pentru vizionarea profilului minorii sub 12 ani trebuie sa ceara acordul parintilor !



Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.