Coming back

Am revenit in 2009. Ce ma asteapta ? Nu stiu sigur. Urania de la b1 ne-a zis noua fecioarelor ca o sa o ducem bine de tot pana la inceputul lui februarie la toate capitolele. Sper sa fie asa pentru ca acum imi dau seama ca am cam mult de lucru in luna aceasta. Un Ianuarie infernal. Suna cam anapoda dar asa o sa fie.
La caldura in casa ori, pe patine pe gheata , vacanta asta a fost lipsita de griji in toate sensurile. Nu am facut nimic folositor . Lene mare. Desigur ca nu am fost singurul dar, parca prea de tot. Am vazut lumea la tv cum se mai duc la cumparaturi, se mai agita cat de cat, dar io nimic.
De curand am descoperit ca nivelul stresului foarte scazut in timpul vacantei incepe sa creasca acum. De ce? Sunt multe motive. Primul ar fi faptul ca nu mai am viata lipsita de griji si munca... si ma reintorc la marea aglomeratie din fiecare dimineata, faptul ca ma trezesc in fiecare dimineata cu noaptea in cap ( defapt nu e noapte ca e 7:30 am dar e iarna si e foarte intuneric ) si pe mine ma deranjeaza asta. Ma trezesc dupa soare in general. Vara la 6:15 up ! :)) Apoi mai adaug la stres faptul ca am de invatat pentru examene care culmea primu e sambata aceasta , peste 6 zile , la o materie care mi se pare deocamdata de cacao,info, ( ca facem excel ,word, frontpage, super greu , si total nefolositor) si ca mai descopar ca in aceasta saptamana mai dau si unele teste pe care le puteam da inainte de vacanta dar, atunci nu stiam nimic, acum in schimb e zero barat. Nu tin cont foarte mult de note, nu sunt dala care vrea numai note mari, eu decat vreau sa iau examenele, si daca pot sa raman la buget, ca e foarte bine :D
A, era sa uit. La unele materii nu dam examen dar totusi trebuie sa ne dea note ca sa putem trece asa ca, trebuie sa fac si teme, culmea : ajungi la facultate si credca printre visele oricarui absolvent se afla si cel cu ''nu mai avem teme''. Se pare ca acest lucru o sa ma bantuie cel putin pana la sfarsitul anului. Aceste teme sunt exagerat de lungi, si care necesita un timp destul de lung de a le face, plictisitoare si solicitante, obositoare mai exact, si cer timp mai ales acum cand nu prea e mult timp deoarece la 3-4 zile am un nou examen, iar eu nu am invatat nimic pana acum. SO FUCKED UP !!!
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.