Ajutor !!!

___Vai de capul meu... De la un timp am observat ca incep sa devin plictisit cam de tot. Nimic nu ma mai frapeaza acum, nimic nu ma mai socheaza. De ce oare? Daca e sa bag vrajeala cu vremea... hmm ... nici io nu prea o mai cred ( cand e vreme buna cred ca sunt influentat pozitiv si negativ cand e vreme nasoala, frig, multi nori etc) Ce poate fi altceva? Aerul din Bucuresti ? Posibil. E asa de necurat incat ma cam stoarce in fiecare zi de puteri , imi ia si ultima picatura de energie, in general seara. Dar daca nu e aerul de vina , oare ce o fi? Lumea din jur? La asta nu prea m-am gandit pana acum. E foarte probabil ca ''lumea'' sa fie de vina ca imi insereaza plictis in fiecare zi la fiecare ora.
___Nimeni nu mai are ceva interesant de zis. Sunt inconjurat de oameni care gandesc numai la persoana I. Atunci cand deschid gura si ''spun'' ceva, o gluma de exemplu, iti dai seama ca nu are sens, si pic de haz. Stau si ma gandesc la ce oare a vrut sa se refere, sa nu fiu rau din prima si sa il critic, sa ma gandesc intai la ce se referea, poate nu am fost atent si nu am inteles ce vroia persoana respectiva sa spuna. Dupa cateva secunde de mica analiza , imi dau seama ca acea persoana ori e proasta ea din fire, ori nu a avut in scurta ei viata ,persoane cu spiritul glumei de calitate inascut, ca macar sa fi preluat de acolo ceva.
___Vine februarie si sper sa nu mai am parte de ger, si mai ales nori. Aia gri sunt deprimanti ! Macar sa ploua , sa se intample ceva. Stai in casa si te uiti pe geam. Ce vezi ? Cateva masini care trec pe strada (in alte dati , mai ales vara, e aglomeratie) si chiar daca e mult zgomot si mai vezi pe unu ca injura pe altu si il clacsoneaza intens ''ca de ce sta pe loc si nu mai merge inca 1 m in fata'' e destul de enervant dar, m-am obisnuit cu asta, si chiar nu mi se mai pare ceva ciudat, nici nu ma mai obosesc sa ma uit la ei, dar macar se intampla ceva. Acum in schimb e pustiu, nu mai vezi pe nimeni, nu ca as urmari eu pe cineva de pe strada , dar simplul fapt ca e pustiu, nu stiu , iti da senzatia de moarte, frig , pustiu, singuratate ,etc.
___In general scap de problemele astea care imi macina uneori viata dar, faptul ca se repeta aproape in fiecare an, e total nasol, nu mai scapi deloc de ele. As putea sa scap , daca nu as avea scoala si daca as avea putini bani. Pe timp de iarna in Romania , eu as pleca in Zimbabwe. De ce nu am ales alta tara? Pentru ca daca ma duc la astia cu banii din buzunar, ma declara rege. Sunt extrem de saraci oamenii, si se pare ca bat recorduri in materie de colaps economic. In rest am un videoclip care ne prezinta tarisoara asta destul de interesanta. Romania e plina de prosti. Nu stiu daca mai stiti sms-ul ala de acum 4 ani din timpul alegerilor, “Şi dacă ramuri bat în geam/Şi tu votezi cu Bombo/ Eu îmi bag p...-n el de neam/ Şi emigrez în Congo”. Eh, io emigrez in Zimbabwe...

0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.