Facultatea e grea. Nu e de gluma !

______Daca auzi vreodata pe la cineva ca e super distractie la facultate si ca se iau examenele usor insemana ca acea persoana nu a mai dat de mult timp pe la facultate si a dat de dracu` ! Acum depinde si la ce facultate esti inscris sau vrei sa te inscrii. Dar in primul rand daca nimeresti la o facultate de stat descoperi la inceput ca e putin distractiv, ca nu primesti absente , ca mai ai colegi care o sa ia ei cursurile sau se duc pe al cursuri si cand ai sesiune poti sa tragi cu cateva sute de mii toate cursurile si apoi in cateva zile sa le citesti si sa stii sa faci ceva ca mai apoi sa treci cu bine toate examenle poate cine stie sa ramai sau sa intrii la buget. Toate aceste llucruri sunt total false.
______Va dau un mic exemplu: Vara asta am intrat la ASE la Economie Generala la buget la zi. Totul pare bine aici. Am un an de zile facultatea platita de stat, facultatea este buna , daca promovez facultatea da foarte bine la C.V. nu cum zic toti ca si alea particulare sunt exact la fel ca astea de stat. Cand ajungi la facultate , incepi sa vezi care este diferenta fata de liceu, totul pare mai mare, simti ca ai promovat o noua etapa din viata ta, te simti mai evoluat, mai mare, putin mai matur. In realitate nu e chiar asa, multi ajung aici pentru ca stiu sa invete pederost lectiile. Si ai dracu le memoreaza foarte repede si fara mare efort. Iau note mari, trec examenle , chiar raman la buget. Urmatoarea intrebare este: Raman cu ceva dupa ce termina facultatea? Nu . De ce? Pentru ca (pun pariu) la nici cateva luni dupa ce au dat examenele uita tot ce au ''invatat'' si nu mai raman cu nimic in minte. Si apoi auzim toti cum din facultatea asta ies toti prostii care nu stiu o boaba de economie. Acum nu vrea sa ii atac pe acei colegi de facultate care memoreaza mult mai repede decat mine si iau note muuuult mai mari ca mine, nici nu sunt gelos pe ei dar, ei isi dau seama ce fac ? Isi dau seama ca habar nu o sa aiba mai nimic ? Raspuns: nu cred. De ce ? Raspuns: pentru ca ar fi incetat sa toceasca atata.
______Peste cateva zile o sa incep o serie de examene unul dupa altul la 3 zile distanta intre ele. Ma gandesc cu groaza ce o sa fac la ele. Primul examen (la info) l-am trecut cu 5 , nota minima posibila. Unii au luat note mai mari , altii mai mici ca mine. Acum sunt extrem de suparat pe faptul ca de la inceputul anului universitar si pana acum , nu am fost la aprope nici un curs, si acum ma chinui sa iau de la fiecare coleg cate ceva, sa mai recuperez din materie, cand peste cateva zile am examen, si apoi nici nu prea mai am timp sa invat calumea si la celelalte materii. Imi este frica de examene deoarece daca la primul, cel de info, care nu pot spune ca a fost greu si ca daca ma straduiam puteam sa iau nota si mai mare, la primul am luat 5, nu vreau sa imi imaginez ce va fii la celelalte ,unde va fii de o gramada de ori mai mare. Asa ca sfat pentru cei care vor sa se inscrie la facultate , sau pentru cei care sunt inscrisi dar nu prea trec pe acolo, facultatea nu e de gluma, ca nu cred ca vrea cineva sa repete anu si sa mai plateasca inca o data taxa de scolarizare. Nu o lasa moale cu invatatul, sau cel putin cu cursurile ca e foarte nasol.
______Sper sa ne mai revedem cat de curand, acum eu trecand printr-o perioada extrem de cacacioasa, vin vremuri grele si trebuie sa ne pregatim si pentru ce e mai rau. Trebuie sa imi iau mai multe suluri de hartie igienica, desi eu am descoperit de ceva timp o alta modalitate de a curata posteriorul, dar asta pe alta data.
2 Responses
  1. Creimar Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  2. Creimar Says:

    Mult succes! Eu prefer sa ard gazu' pe blog :))
    Glumesc... sau...


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.