Examene: bucurii ,suparari, barzauni in cap

______De curand am dat niste examene. La info l-am trecut cu 5 , si am mai dat si la economie si azi la comunicare. Am aflat azi rezultatele la economie. GROAZNICE !!! Sa vezi domne ce de note acolo: 2,2,2,3,2,3,3,4,3,5,2,2,5,9. Eu desigur , nu am facut nimic, chiar am lasat multe pagini goale , pentru ca nu stiam, si nici nu mai avea rost sa ma chinui cu ceva ca oricum s-a vazut ca degeaba. Nu numai grupa noastra a luat notele astea ci toate. O sa fim o sala mare si plina la vara :))) Acum nu pot sa zic ca sunt fericit dar, sunt realist. Stiam ca nu o sa iau mai nimic pentru ca ma evaluez in general bine , la fel si pe altii, avand in acelasi timp si un spirit critic dezvoltat (ca doar sunt fecioara ce naiba!)
______Altii saracii mai sperau la un 5, unii au luat (putini) altii nu l-au luat (majoritatea) =))) . Imi dau seama ca am invatat foarte mult toti , in ultimele zile, hai bre , toceste cartea. Asa le trebuie la panarame , tocit = facut nimic. Hua !!! tocilarilor !!! Tocilar=persoana care citeste de cateva ori si memoreaza pederost lectiile, ca mai apoi sigur sa le uite, si in general sa nu inteleaga mai nimic din ce au citit. Tocilar NU este = persoana care are o imbracaminte naspa ,poarta ochelari, si sta mai tot timpul pe invatat sau citit. Acea persoana se numeste altfel: Om caruia ii pasa mai mult de ce INVATA si mai putin de ce il inconjoara. Imi pare rau pentru unii, care aveau ochii inlacrimati si erau foarte dezamagiti de nota primita, sperand sa ia macar 5 numai sa nu se mai apuce incaodata de invatat la vara. Pe de alta parte altii chiar au avut noroc , si ziceau ca spera macar la un 5 , se pare ca pentru ei , viata le-a suras inca o data.
______Si la final mai am o specie de criticat . Aceasta specie de persoane a luat note MARI (8,9,10) si inainte sa afle rezultatele, chiar si dupa ce au iesit de la examen spuneau: ''Am scris ceva dar nu cred ca o sa iau mult, sper sa iau macar un 5''. Analizand psihologic , observam ca aceste persoane desi stiau cam ce au facut, au vazut ca majoritatea din grupul din care fac parte aveau o opinie proasta in legatura cu examenul dat, au copiat la randul lor aceasta stare de esec, de deznadejde. In schimb, daca aceasta analiza a mea nu e corecta, atunci pot sa concluzionez doua chestii: 1. Specia asta de persoane nu stiu sa se autoanalizeze, si in general o fac prost; 2. Indivizii acestei specii are barzauni in cap, si din start dramatizeaza tot ca sa se simta ei (probabil) mai bine. Sper din tot sufletul sa am dreptate decat la punctul 1. pentru ca daca e sa prind pe cineva care coerspunde descrierii de la 2. il fac de cacat ! Imi bat joc de el/ea pe toata durata facultatii, il fac de cacat in toata facultatea, de nu mai vine pe la scoala deloc de rusine. Eu nu sunt genul de persoana sa zic ca oau sunt razbunator si imi omor toti dusmanii si nimeni nu isi poate inchipui cate pot face eu. NU . Eu zic simplu: sunt in stare sa o fac de cacat rau de tot pe acea persoana , si daca tot o fac, o fac bine , sa nu mai poata sa se scoale de la pamant, o elimin detot ! Cum pizda masii sa zici ca nu ai facut nimic cand profu iti da nota mare ~x(.
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.