O mica pauza...

Atata am luat... desi inca nu se uita multi pe blogul meu.. e normal... deabia am ''iesit'' pe piata. De ce am luat o pauza ? Nu pentru ca nu am idei sau povesti noi la Jurnal ci ca pur si simplu... am avut nevoie de o pauza. Desi sa fiu sincer pe la scoala nu prea am mai dat, decat pe la seminarii, nu mam sufocat cu invatatu[ si o sa fiu super terminat dk nu ma apuc... candva] totusi simplul fapt k stiu ca vine vacanta ma pune pe lenevit. Eu cand lenevesc stiu decat sa fac cele mai simple lucruri de pe pamant. Un fel de a spune , in creierasul meu mai e activata decat functia Basics [breathing, eating , sheating , sleeping , breeding] Scuzati limbajul ! Si e nasol. Desi de multe ori sunt constient de chestia asta... nu reusesc niciodata sa ies din ea. Cel mai probabil ies atunci cand intervine o chestie de genu... Vai peste 2 zile am lucrare importanta si io nu am invatat nimic... intru in alerta si ies din banala functie. Stiti cum simtim cateodata cand nu avem chef de nimic [desi suntem in drum spre ''locul de munca'' ] si parca am vrea sa renuntam pentru cateva zile [daca nu si ore] la zilele astea plictisitoare cand avem impresia k totul se repeta si vrem neaparat sa ne ''eliberam'' ? Atunci cand vrem sa fim in alt loc , un loc unde nu ai nici o obligatie si unde sa ai tot timpu de pe lume sa stai linistit si sa faci ce vrei ? Cum e locul acela ? Multi zic ca dk vezi un astfel de ''loc'' inseamna : 1. ori ca ai avut un mare noroc in viata fata de multi altii , 2. ca e foarte probabil sa te fi calcat o masina sau sa fi detonat vrun terorist vreo bomba si acum te aflii in RAI. Dupa multe cercetari s-a dovedit ca cea mai probabila varianta este a 2 a. ... desi trebuie sa ai o mare incredere intr-o sedinta de spiritism ca aceasta varianta macar sa stea in picioare. In caz ca banuiti cumva ca ati gasit acel loc ''nemaivazut de oameni in viata'' va rog sa ma anuntati si pe mine . Inainte de asta asigurati-va ca mai sunteti in viata !!! Pana atunci sau macar pana la urmatoarea postare o sa iau si eu o mica pauza...
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.