Haifaivu` asta...

Incep printr-o intrebare : Aveti hi5 ? Io mi-am facut acum acum vreo 2 luni. Nu am pus multe poze pentru ca eram interesat de unele hi5 -uri pe care nu le puteam deschide decat daca eram prieten cu respectivii si daca ii adaugam la ''friends''. Si asa incepe aventura... Ma duceam la unii , alesi la intamplare , si ma uitam la ''prietenii'' lor. Oau !!! Multi si-au denumit hi5 in urmatoarele genuri: Bazatu 4u, Printzesa, scumpiku, Ingerash, Fata rea,bebe mic, El Sorinacho, Golan pentru Ingerashi , Mumosu, si lista poate continua... Faza nasoala e ca dupa ce vezi denumirile astea asa de fanteziste si mai si intrii de curiozitate la unii (ca domne zice ca e ''fata rea'' ce draq) ii vezi cu fetzele alea plouate , se pozeaza si ei langa o masina mai ''tare'' care costa in jur de vreo 40`000 euro ,nici aia nu e a lor , cu ochelarii aia asa mari care dupa parerea mea sunt niste tampenii (zici ca sunt ochi de musca) mai si pe ei tricouri negre sau roz inscriptionate cu D&G auriu ... si cu un comment d-ala prapadit... ''tare ca intotdeauna'' ... te mai intrebi in ce tara esti?! Toti cocalarii si toate ''printzesele'' ii gasesti pe hi5!! Desigur mai sunt si persoane care nu sunt chiar asa de ''maneliste'' si atunci cand scot si ei niste poze mai originale... ii vezi dupaia pe toti cum dau copy-paste si imediat isi fac si ei o poza la fel .
Am dat de unu .. Gigi blestem... Doamne am ramas fara cuvinte. Ma intreb de ce draq si-o fi pus ala numele asta. A!! e posibil ca maica'sa sa fie vrajitoare mancatiash...
Daca il supara cineva imediat apeleaza la maica'sa si baga aia un deochi de te nenoroceste !!! Ma socheaza faptul ca vad unele fete pe hi5 de 14-15 ani care aproape ca se dezbraca de tot , se pozeaza langa morminte (cu obisnuita imbracaminte), si se cred chiar foarte tari, plin de tupeu saracele, in stare sa faca orice . Mai am aici un exemplar de ''calitate'' are denumirea de ''pysyy 4 3v3r '' are 14 ani ... stati asa k dau si url AICI... are mai multe albume. Daca intrati la ''pisi'' o sa vedeti ca are un album denumit ''gasca de shoc'' : trei pupeze insirate prin camera sau prin parcuri ... care banuiesc k se cred cele mai cool fete din oras, vai tu... dar pissi decat atata ne arati?... nu te dezbraci mai mult... ce draq la 14 ani ai tai se poate si mai mult... ce naiba... doar de-abia ce ti-ai luat buletinu' si deja cu deastea? Ne promiti ca la 15 ani ne arati tot daca se poate, oricum daca sunt cereri, multe fete ca ea se dezbraca gratis, numai ca sa ce.?! sa adune acolo la ''stats'' cat mai mult punctaj sa moara celelalte ''proaste'' de ciuda. Ce face internetul asta din unii oameni!!!
Da` stati asa , am gasit-o si pe (probabil fiica diavolului) ... Are 18 ani e din Vaslui si o cheama Lory Satan !!! >:) va ia naiba daca va puneti cu ea. Va ia naiba daca nu ii adaugati un comment in care sa-i spuneti cat de ''mumoasa'' e. Da vreau si io sa adaug un comment ... L-) ... Prea original... ca am vazut ca nimeni nu le da si lor commenturi de'astea . Da cum se dau commenturile? Simplu dai pe poza la care vrei sa pui un comment , te uiti la ce a mai scris lumea si ... scrii si tu la fel, poti chiar sa mai adaugi sa iti lase si ea un comment... asa din politete.
Haules dar ce am gasit!! ... status sau ce e ala de sub poza...fiti atenti.. “AM PIGMENTUL COLORAT SUNT BRUNETA DIAMANT..AM TENUL CA CIOCOLATA..SUNT BRUNETA TE'AM DAT GATA!!” Asa e mancatiash , rupi norma, solo de la mine pentru tine, fara numar $$$$$$$$ . Hai ca e interesant ... mai fac postari despre astia cu ''haifaivu'' lor(denumirea asta am vazut-o la unu)
Etichete: | edit post
1 Response
  1. Creimar Says:

    Bai Cezare da-o in pula mea (DA, fix asa se citeste!!) ca eu nu am mai rezistat si i-am trantit comment chiar la poza de profil. Nu de alta da' n-am mai rezistat frate. Si cand ma gandesc ca sor'mea are 13 si inca nu i-am vazut profilul. Ma gandesc ca o sa doarma in cosul motanului 6 luni daca o pune dracu'... ok... chill :). Ma intreb acuma daca o sa-mi dea accept la comment? =D


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.