Haifaivu` asta... II

M-am intors. Am primit niste reclamatii cu privire la scrisul necitet si prescurtat de la postarea anterioara. Raspuns: 1.eram grabit si nu mai aveam timp sa ma mai uit daca am scris bine sau nu, si 2. din moment ce faceam misto de cocalarii si pupezele de pe hi5 , nu m-am mai obosit sa scriu corect,desi asa ar fi trebuit( e posibil sa fi scris asa din cauza ca s-a luat prostia si la mine , de la aia ,dar asa pe moment, asa ca sfat: aveti grija la cine intrati hi5 !!!) Colegul meu Manusa a lasat un comment destul de interesant ieri si as vrea sa comentez putin din el. Imi este mila de el (mai ales la faza cu sora lui) pentru ca ar fi culmea ,daca stau sa ma gandesc , sa vina un papitoi '(juma` de buletin, cu freza deaia gen ''val'' in frunte, cu parul putin oxigenat, cu sapca deaia de ''rapper'' de ii cade peste nas, si cu ''toale'' cu cateva numere mai mari decat el, de zici ca i le-a luat pe ale lui taicasu) si sa o caute pe sorasa sa iasa cu ea la ''Mc'' . Nu ii doresc asa ceva dar, daca se intampla , deja ii vad fata de pe acum: ramane blocat pentru cateva secunde , nu isi da seama despre ce e vorba , dar pana la urma il intreaba unde a cunoscut-o. Iar ala o sa zica ceva de genu:''Pe mumoasa mea am ochit-o pe hi5 frate, e super hot ''man'' . Am degand sa o duc cateva ture prin oras si apoi o mica tura ...'' La auzul acestor vorbe cred ca Manusa ar avea de ales din 2 variante: 1 sa il bata pe ala mar (desi nu e genul) , 2 sa ii inchida usa in nas si sa o ia putin ''de vorba'' pe surioara lui ... care dupa cum mi-am dat seama si din hi5 , poate sa isi inceapa ''cariera contului de hi5'' loc unde ''lumea se agata'' dupa cum spune si Mircea Badea. Am urmarit urmatoarele filmulete de pe youtube si chiar daca e posibil sa le mai fi vazut , merita revazute pentru ca sunt prea tari. Tot in aceste filmulete se face referire si la aiureala de scris foarte prescurtat , fitos, si cu tot felul de simboluri si inimioare .

si...
Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.