Chapter I : Twenty Years

Totul incepe si se termina intr-un an, o zi , o ora , un minut , o secunda... Asa incepe prima mea postare. E nasol cand stai sa te gandesti cum trece timpul. Multi pierdem timpu` degeaba. Mai tarziu ne dam seama ca nu am facut nimic in tot acest timp, nu am realizat nimic. Cum pot sa-mi dau seama daca in timpul pe care il am realizat ceva ? Multi zic: '' Pai am reusit la servici...'' Asta e important? Sa reusesti in cariera ? Si daca ai reusit acolo ce ai rezolvat ? Ai BANI . Iti permiti mai multe lucruri fata de altii [pleci in concedii exotice , iti iei masina decapotabila , sotie frumoasa , toata lumea te vrea prieten ...] Bun. Ajungi la 80 de ani... si ce realizezi ? Ca ai avut viata ''frumoasa'' dupa cum multi zic. Asa o fi ? Posibil. Dar viata ''frumoasa'' au acei oameni care reusesc sa intre in carti ,in ziare , care sunt laudati pentru tot ce au facut nu pentru ei insisi , ci pentru ceilalti. Acum sunt in drum spre douazeci... in acelasi timp , acum, ascult Placebo - Twenty Years . Misto melodia . Stau sa ma gandesc ''ce am facut pana acum in acesti aproape 20 de ani? '' Pai mai nimic important. De ce ? Pentru ca multi nu se gandesc la ce ar putea sau la ce au visat sa faca vreodata. Multi stiu un singur scop in viata ... acela de a face bani. Nu banii sunt importanti ... ci cat de folositor ai fost pana acum , cum te-ai remarcat in viata. Timpul trece ... fa ceva ce te-ai dorit mereu ... ceva folositor nu numai pentru tine , si pentru altii... Timpul trece . Mai intai o secunda , apoi un minut, se aduna si se formeaza ora, apoi ziua si anu... mai e si secolu dar nu cred k prind multi :)) . In capitolele ce vor urma voi prezenta eroii Jurnalului... dar asta in alta zi... a trecut timpul ce sa fac ?!
5 Responses
  1. Creimar Says:

    yes.. you're the man :) The time my friend, the time is evil and the girls are he's strip dancers ! =D


  2. ParAnoyA Says:

    lol... Great-O ... am citit postul tau si m-a facut sa public un post din drafts de la mine, scris acu cateva zile... seamana... remarcabil... :P :*... All the best, Plavanul 1


  3. Creimar Says:

    daca ai primit aprecieri de la Pleavan e ceva :P


  4. Anonim Says:

    "the girls are he's strip dancers" - adica? ce vrei sa spui?! mai esti si din ase si totui te gandesti daca banii sunt scopul?!? hmmm...


  5. boogy Says:

    Cateodata sunt ghidat de impulsuri ca sa scriu ceea ce simt si gandesc si nu ma pot opri pentru ca fiecare om se regaseste in ceea ce asterne pe foaie pt k literele devenite cuvinte dau glas "lucrurilor din tine".
    Uneori iti raman doar amintiri pe care le treci intr-un jurnal in rememorarea unor vremuri ce au insemnat ceva pentru tine, care au dat un curs vietii tale si care ti-au adus momente de tot felul invatand din fiecare cate ceva pentru ca nu e asa omul cat traieste invata.Am invatat ca "niciodata nu e prea tarziu pentru a mai schimab ceva" si ca totul depinde de tine sa nu te pripesti asa cum toti o facem uneori pentru ca prezentul ne masoara daca vrem calea usoara.As vrea sa schimb ceva din trecut dar acum e prea tarziu trebuia sa o fac atunci sa nu stau cu mainile in san sa actionez la momentul oportun dar nu am facut-o si regret.
    Regret un cuvant nespus, regret o vorba aruncata cu rautate,regret cearta aceea stupida,regret ca am judecat gresit pe cineva, regret timpul pierdut (Ideea e sa vrei. In momentul in care Vrei vei gasi cel putin doua solutii prin care sa obtii acel lucru. Sau poate ca intrebarea e invers, oare nu cumva tu nu vrei sa faci acele lucruri si ca un comod iremediabil ce esti dai vina pe altcineva/altceva.TOTI am trecut prin asta si nu am bagat de seama), regret cand am deschis gura intr-un moment cand cel mai bine era sa tac si sa nu-mi las barzaunii sa zboare pe gura (Uneori e mai intelept sa taci cand mintea e scufundata printre draci....) ,regret ca am fost egoist cu mine si uitam de persoanele dragi neglijindu-le asa cum un prieten C. mi-a zis candva "noi suntem tentati sa uitam de cei apropiati". Mi-a trebuit doua trei palme peste cap si un sut in fund sa ma trezesc la realitate... dar totusi acum sunt treaz si poate tocmai de asta regret atat de multe.
    Niciodata nu am tinut un jurnal poate ca ar fi fost bine sa fac acest lucru k poate intr-o seara fiind saturat de toate prostiile de la televizor si negasind nimic sa fac incepeam sa rasfoiesc paginiile jurnalului si sa-mi aduc aminte de pasii gresiti si de anumite momente care si acum iti trezesc amintiri vii in fata ochiilor care privesc lucrurile dintr-o alta perspecativa pentru ca anii s-au navalit peste noi si gandirea noastra e alta acum.
    Nu trebuie sa uitam de noi si de cei care au dat un sens vietii noastre……


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.