Imnul Turistic al Romaniei

___Revenii dupa o pauza mare. Pe scurt: Am fost de Pasti la Lehliu, am fost la un botez in familie, s-a terminat vacanta asta, am revenit la scoala 3 zile, ca apoi sa numerg la scoal 5 zile paan lunea viitoare, pe langa faptul ca vineri este 1 mai si plec la pescuit. Am vazut mai adineauri la NASUL de pe B1TV un videoclip interesant si m-am gandit sa il pun si eu aici ca a fost prea amuzant. Dupa cum stiti, sau macar aflati acuma, Ministrul Turismului, dna Udrea a iesit la o campanie de promovare a turismului romanesc prin vedete din sport. Si a incercat mai multe clipuri cu acestia de promovare a turismului. Parca au scos si o melodie pe chestia asta, ca sa atraga turisti straini. La NASUL au venit niste persoane care au cam facut misto de initiativa dn-ei ministru si au lansat pe net si in exclusivitate la NASUL un videoclip marfa , dar mai intai sa vedem originalul :D



Si apoi sa va arat cat de real si cat de bine ne reprezinta problemele sociale, economice si politice, videoclipul vazut de mine la NASUL. Bine ca l-am gasit si pe net :)))



=)) A fost prea tare.
P.S: Vine perioada aia super misto pentru mine care am mai intalnit-o acum cateva luni, desigur si atunci dupa vacanta. Dedata asta sunt mai serios, asa ca urmatoare postare nu se stie cand va fi. Am si 3 restante de recuperat, si pe langa asta cica mai trebuie sa invat i de carnet, adevarul e ca am apropae 20 de ani si nu am dat deloc de carnet :| Fuckin` pussy !
Etichete: , | edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    plictiseala tata, plictiseala !


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.