Parfum natural


___Aleluiah! Mi-a inflorit corcodusu din fata balconului meu (eu stau la etj1) si miroase extrem de frumos. Gata acum seara dorm numai cu geamul deschis. E complet alb, foarte frumos , si in acelasi timp bine ca suntem in Bucuresti ca pana acum era plin de albine. Da` de ce? Pentru ca orasul nostru drag e atat de poluat incat nici macar insectele nu mai supravietuiesc pe aici. Desigur in cateva saptamani nu o sa mai fie pic de floare in el , dar macar o sa fie complet verde, o sa aiba nuanta de verde ''tanar'' deabia iesit, viu colorat, placut ochiului meu.
___Imaginea de mai sus este folosita doar pentru prezentare si nu este corcodusul din fata blocului meu. Am ales aceasta imagine doar ca sugetie de prezentare, deasemenea corcodusul din imagine semanand foarte bine cu al meu.
2 Responses
  1. Creimar Says:

    Traiti-ar corcodusu'! Tu zi-ne de capsuni cand se fac!?


  2. CheeSu Says:

    hai frateeeee :I Sa nu mia zici la nimeni ca am plantat la matusimea da? :))) da bine ca am zis eu acuma. :-h lasa ca oricum nu se uita multi la commenturile mele :D


Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.