Coming back...

_____Am revenit ! Am avut o vacanta asa de mare, incat blogul a fost uitat complet. Oare de cate ori o sa mai lipsesc asa de mult? Concediul pe care mi l-am luat s-a datorat evenimentelor care au intervenit in viata mea ca si in a altora , si care mi-au distras atentia de la blog.
_____Nu mai tin minte exact ce s-a intamplat atunci , dupa 9 martie, stiu doar ca in zilele care au urmat am avut parte de mult timp ocupat. In primul rand cred ca cel mai mult care mi-a distras atentia a fost serialul ''Lost''. Am luat dupa un torrent 4 sezoane. Am aflat ca al 5-lea este scos , numai ca inca nu am apucat sa il iau ca nu are toate episoadele pana la final. In fine. In 2 saptamani m-am uitat la primele doua sezoane de cam 23-25 de episoade/sezon , fiecare episod durand cam 45 de minute. Domne nu sunt chiar asa de disperat dar, serialul asta mereu te tine cu sufletul la gura mai ales spre finalul episoadelor, ca se intampla ceva ce schimba imediat actiunea si imediat iti trezeste curiozitatea sa vezi si urmatorul episod. Astfel am pierdut mul timp prin fata PC.
_____Am uitat sa mentionez ca acuma am devenit si eu un fan UTorrent , si decand l-am reinstalat, am profitat din plin si am downloadat la viteze supermari detoate. Nici nu mai am loc pe hard :)) . Totodata am ajuns la finalul unui sezon din superjocul online SoccerManager
unde mai participa si colegu Cabelinho ,si am pierdut in ultima etapa(nesimtitii) campionatu cu Steaua. Am promovat in alta liga dar totusi am fost ofticat ca dupa atata timp pierdut pe siteul asta , atata timp in care eram in fruntea clasamentului, in ultima etapa mi-au luat campionatu. In fine, am ajuns sa particip cu el in 2 ligi asemanatoare. Restul e plictisitor pentru cei care nu joaca.
_____In rest nu prea am facut mare lucru, decat am avut mici absente la sport la inceput de semestru, si acum le recuperez si luni, pe langa faptul ca ma duc in fiecare saptamana miercuri. E cam obositor ca am doar o zi pauza si ajung la sfarsit de saptamana sa am febra musculara. In continuare am lenevit la greu si am mancat multa halva, de la care la un moment dat mi s-a facut si rau, si nici nu am putut sa adorm intr-o seara deoarece pe spatele ambalajului scria 550kcal/100g... eu am mancat un pachet intreg de 250 g :D .
_____Am terminat destul de repede postarea asta, poate ca e si din cauza ca am lipsit atata timp si mi-am cam iesit din mana.
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.