Injoy 5

__Revin azi cu a 5-a parte din seria ''Injoy'' si sper ca v-a placut ce am pus pana acum. Am primit mici plangeri ca de ce nu mai scriu sau, ca nu mai am inspiratie si pun miniclipuri ca sa mai adun postari. Nu . Am inspiratie dar, momentan am avut multe miniclipuri si era pacat sa nu le public sa ne mai inveselim si noi putin ca si asa e cam urat pe afara desi a venit primavara. Nu am degand sa mai ma plang inca o data de vreme, o las in voia ei. Oricum cat priveste seria de miniclipuri, pot spune ca momentan am ajuns la final. Daca o sa mai gasesc miniclipuri funny care se potrivesc stilului meu , o sa le public. Injoy...



Si tot cu bere continuam...



''What are you singing about?'' >>>



Pe bune acum: noi chiar asa suntem vazuti ? >>>



''We have a boy ! '' :I So dumb !



Si insfarsit ultimul, un mini top :D



___Sper ca v-au placut si astea. Ne vedem maine pe la aceeasi ora. :-h Bye Bye !
Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.