Link-uri noi

___Am adaugat noi link-uri la categoria 'Site-uri'. Pe mine m-au ajutat mai mereu si sper sa va ajute si pe voi. Am cam uitat care au fost cele pe care le-am adaugat recent asa ca o sa le mai insir pe toate inca o data si probabil o sa mai fac si o mica descriere.
___Primele doua : 'ASE' si 'Ase economie seria C' sunt link-uri la site-ul oficial al ASE ului si cea de-a doua am pus-o eu acolo ca nu memoram niciodata adresa de mail a grupului. 'Askmen.ro' si 'Mencity' sunt site-uri pentru barbati, cu foarte multe sfaturi care in opinia mea sunt foarte interesante. Am pus multe site uri cu direct download sau cu torrent: 'BitTorrent search engine', 'Download free torrents' si toate celelalte ce contin 'download'. Sunt site-uri de pe care poti descarca aproape orice, asa ca zic eu , merita incercate. Am si cateva site-uri de sport si pariuri sportive precum site-ul oficial al lui Marica (preferatul meu) , site de stiri sportive 'Prosport'. 'Campionate externe de fotbal' e un link de la prosport, si are date cat de cat statistice cu privire la campionatele din intreaga lume, evolutia golgheterilor din competitii si multe alte detalii. Deasemenea am un site pentru impatimitii fotbalului, un site in care esti 'manager' al unei echipe de fotbal, cu jucatori adevarati, practic, esti antrenorul echipei . In rest sunt link-uri catre diferite site-uri pe care mai intru eu in general . Sper sa fie de folos tuturor celor care intra si au nevoie de ajutor in a gasi ceva.
___PS: Rubrica "Site-uri" se gaseste in banda din stanga putin mai jos. :)
Etichete: | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Blogger

copyright © 2008 - 2009 The Jurnal Blog by CheeSu. Some Rights Reserved.